mandag 14. mars 2011

postkassesnacks

Uendeleg trøytt morgon etter ei kosete natt. Sjølv om eg har blitt flinkare til å liggje tett enn eg var før, så merkast det at eg ikkje søv like tungt. Med Radioresepsjonen på øyret kom eg meg på jobb, der dagens oppgåve var stryking/damping av dressjakker. 

Eg kunne aldri forestilt meg at det skulle vere så tungt. Damene som jobbar der fast gjer det med lett hand, og ser ikkje ut til å anstrenge seg det minste. Men eg, eg var gåen i armen etter berre eit par jakker. Dampjarnet er ganske tungt, og skal bevegast i store og små rørsler, og for venstrehendte meg hjelper det heller ikkje at alt utstyret er berekna for at ein skal bruke høgrehanda. Jaja, eg finn vel ein teknikk på det. 

Det var i alle fall fint å kome heim til ei postkasse fylt av dette:

Tre bøker av Erlend Loe som eg gler meg til å lese. Kjøpt brukt via finn.no, og heilt fine. 

Men no, før noko som helst anna, er det på tide å gå tilbake på jobb for å pådra meg senebetennelse eller noko anna vondt. Neida. Joda.

Have you ever been in love? Horrible, isn't it? It makes you so vulnerable. It opens your chest and it 
opens up your heart and it means that someone can get inside you and mess you up.
- Neil Gaiman


1 kommentar:

  1. Hadde en Erlend Loe-periode for noen år siden. Ble voldsomt lei venstrevriddheten hans etterhvert, men til tider var de grei underholdning. Synes Fakta om Finland er best av de tre.

    SvarSlett

alt er mogleg. det umoglege tek berre litt lenger tid.