tirsdag 19. april 2011

morgon

Tysdag feriemorgon, og eg er vaken før åtte. I går vart måling og soling på terrassen i fantastisk temperatur. Geir kom på besøk og var humørspreiar, før vi drog og grilla litt med gode og gamle og nye vener. Eg drakk ikkje, men på slutten hadde eg faktisk så lyst på vin at vi nesten starta på ei flaske då klokka var nærare tolv. Då hadde Geir allereie vore øsen og tullete i minst tre timar, og mor hans hadde lagt seg. 

I staden drog eg av garde og fekk dusje og kose til eg sovna som ein stein. Så reiste eg heim att, og no skal eg gjere ting før hyttetur seinare i dag. 

Herr Kommode skal bli grøn. 

Og systrene Stol skal få seg ein grundig vask og etter litt reparasjon mest truleg bli grøne, dei òg. 

Denne veka er for meg mykje koseleg arbeid, og det er kjekt å vere litt kreativ (eg har endå eit prosjekt på gong, nemleg). DIY-bloggar og andre spennande nettsider blir hyppig besøkt. Så viss du har tips til slikt, eller berre lyst til å vise meg noko kjekt, må du sende meg ein mail eller leggje att ein kommentar! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

alt er mogleg. det umoglege tek berre litt lenger tid.