onsdag 4. mai 2011

i kveld

Filmkveld med gode vener. Latter, litt sladder og tre geispande ansikt. Eg er glad.

Etterpå får eg kome på besøk der det er finast. Restar av påskegodt står framleis på bordet og eg forsyner meg. Etter tre bitar med marsipan seier magen stopp. Eg blir sitjande med kalde hender og vente på at han skal avslutte kvelden og kome inn. Til meg. Tenkjer på å dusje. Varmt vatn kan vere nesten som magi for kalde kroppar. Varmar utanfrå og inn.

Augene er trøytte i tussmørkret. Skulle lagt meg tidlegare i går, eller kanskje blitt lenger i senga i dag. Det får gå, no er kvelden her att så eg kan sove snart. I mellomtida drikk eg te og blir varm frå innsida. Dusje kan vi gjere etterpå. Saman.
Published with Blogger-droid v1.6.8

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

alt er mogleg. det umoglege tek berre litt lenger tid.