lørdag 28. mai 2011

koselaurdag

Alle kreative laurdagsplanar er sette på vent til fordel for overraskingsmiddag frå Thomas. Eg veit ikkje om eg skal ta det som eit bra eller dårleg teikn at eg ikkje får komme inn på kjøkenet i det heile, men eg er i alle fall ganske sikker på at både kjøtdeig og pizzabotn er blant ingrediensane (då kan det vel ikkje bli så gale, eller?). 

Eg tenkte å gjere "barndomsglimt" til ei fast fredagsgreie (hahaha, eg trudde det var fredag i dag), men sidan eg ikkje har vore heimom i dag (og i går var ein annan dag enn fredag i mitt hovud) får de eit ganske nytt bilete denne fredagen. Det er vel frå niande klasse om eg ikkje hugsar feil. Eg var med på ei oppsetjing av musikalen Hair, og når eg no tenkjer tilbake på det angrar eg på at eg ikkje våga å prøve meg som songar. I staden var eg dansar, men det var jo fantastisk kjekt det òg!
No skulle eg sjølvsagt ønske at eg torde meir før. Å synge er noko av det kjekkaste eg veit, men med angst som følgjesven er det ikkje lett å prøve seg framfor eit publikum. 

Så det vil eg seie til alle dykk: våg å prøve! Våg å vise deg fram, og gjer det du har lyst til. Om du ikkje når langt så har du i alle fall gjort eit forsøk. 

PS: Middagen var pizza med lauk, chilikjøtdeig, skinke, ananas, mais, paprika og *trommevirvel* sursøt saus! Nydeleg godt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

alt er mogleg. det umoglege tek berre litt lenger tid.