mandag 13. juni 2011

lukkeplanar

Ferdigfiksa sko, sætratur med Balder, og - Ææææh - bestilt sydentur!

Dei neste vekene skal bli heilt fantastiske, heilt utan tvil, for dei skal sjå sånn omlag slik ut som det her:

Måndag  - Fri, kose, trene, fikse, rydde.

Tysdag 

Superduperdate med Sigrid og Elias<3


Onsdag
(bilete: Iris Taklo)
BURSDAGEN MIN 
Dagen då eg faktisk blir 21 år. Kaffi, kake, familie og gode vener er obligatorisk. Og jordbær. Fint <3

Sundag nittande - Dagen då Annika skal døypast, og eg reiser til Bergen.

Måndag tjuande - Superduperdate med Ida og kanskje eit par personar til og det blir dødsbra.

Tysdag tjueførste til fredag tjuefjerde
(bilete: hotelsyoumustsee.com)
LONDON
Vakre, vene Ingeborg og eg skal kose oss glugg ihel og ha det heilt nydeleg fint<3

Fredag tjuefjerde til laurdag tjuefemte og kanskje ein dag til - Diffuse planar med fine folk i herlege København. Fintdeiligherlegflott.

Laurdagtjuefemte sånn omtrent - Nokre dagar i nydelege Lillesand med Steven og Tracey og Emma og og og og. 

Fredag første
KRETA
Ei veke med sol, varme, strand, mat og deilig feriekjensle ilag med Thomas og Sandra. Eg har ikkje vore på sydenferie sidan 2008 og det kriblar herleg i magen ved tanken på å reise no i sommar. Elsk<3

Etterpå får vekene berre komme. Det blir jobb, festival, kjærleik, leilegheitsjakt, flytting, grugleding og gleding og gruing og masse fint veit eg. Sommar er best ingen protest.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

alt er mogleg. det umoglege tek berre litt lenger tid.