torsdag 16. juni 2011

selskapelegheiter

Etter ein særs kosete morgon måtte eg tilbringe heile arbeidsdagen med klump i magen. Eg turde ikkje å seie det til dykk i går, men faktisk så var eg kjemperedd for at ingen skulle dukke opp i bursdagen min. Ikkje hadde eg lagt opp til nokon skikkeleg fest slik alle andre på min alder helst gjer, og i tillegg inviterte eg heilt i siste liten, kanskje litt for at eg ikkje skulle få høge forventningar ellernoko.

Heime hadde Oda vore kjempesnill og baka bollar og mamma gjorde ein kjempeinnsats med kaker, rydding og vasking medan eg dusja og prøvde å ikkje ta så tungt på heile greia.

Og så viste det seg å bli den beste bursdagsfeiringa eg nokon gong har hatt! Berre gode vener og fin stemning heile kvelden før eg avslutta med ei koseleg bursdagspils på puben. Tusen, tusen takk til dei som var med på å gjere dagen spesiell for meg!<3


Ikkje nok med at dagen i går var heilt fantastisk; i dag venta ein pakke på meg i posten.
Sommargul blondeherleg. Meir i morgon!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

alt er mogleg. det umoglege tek berre litt lenger tid.