fredag 26. august 2011

hurra

Brått kom regnet. Dei siste tjue minutta før midnatt må drøyast så eg ikkje blir liggande vaken heile natta (det er rart med det, men det skjer alltid viss eg legg meg for tidleg), og då finst det berre ikkje betre lyd enn plaskande regn.

I går vart alle vi førsteårsstudentane (larvane) ved NVH kidnappa av sisteårsstudentane (kandidatane). Det var tid for eit særs tradisjonsrikt opplegg som involverte mange rare ting som eg eigentleg ikkje veit om eg har lov til å snakke om eingong. Nemleg larvelaget. Sjølv om eg (keisamt nok) ikkje tør å fortelje så mykje om det, kan eg vel nemne at det var både pinleg, slitsamt og veldig kjekt!

Heim frå sentrum fekk eg snakka lenge i telefonen med han som er der heime, og til slutt måtte vi berre sjekke om der var billege flybillettar tilgjengeleg. Og det var der, så eg får reise heim allereie i morgon! Åh hurra, eg gler meg sånn! 

Avsluttar fint med ein av dei søte små som vi traff på søndagsmarknaden på Blå. <3


1 kommentar:

alt er mogleg. det umoglege tek berre litt lenger tid.