søndag 21. august 2011

æsj

I går var det hyttetur og min tur til å vere med på fadderveketing. Det var eigentleg veldig kjekt, med artige oppgåver og god mat og folk å prate med, men sidan der var så få sengeplassar tok Eirik og eg turen nedatt litt utpå natta.

Og det kan eg visst vere veldig glad for at vi gjorde, for kroppen er definitivt ikkje nøgd med gårsdagens aktivitetar! I tillegg til eit par digre (men likevel temmeleg ubetydelege) insektstikk og diverse små blåkular, har eg nemleg kasta opp jamleg i heile dag. Så absolutt ikkje verd det!

Som om det ikkje var nok å vere heilt utslått av fyllesjuke, så vart eg nøydd til å takke nei til å fare på segltur saman med Silje og Mads, og eg bomma grovt då eg avtalte kinokveld med Sigrid i den tru at eg kom til å vere i fin form utpå kvelden. For ein skivebom av ein dag...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

alt er mogleg. det umoglege tek berre litt lenger tid.