mandag 3. oktober 2011

avvend

Dei siste dagane har eg følt at eg ikkje lenger har vore avhengig av internett. Det kan ha noko å gjere med at alt vart mykje meir tungvint då eg brått ikkje lenger hadde eit fysisk tastatur å skrive på, men no som eg endeleg sit med den nye fine Asusen i fanget kjenner eg at eg berre har lyst til å strikke likevel. Eg vil lese ferdig den fjerde boka sidan førre søndag, få besøk av gode vener og besøke gode vener og gå på loppemarknad og trene.

Det einaste fine med internett akkurat no er at eg kan sjå akkurat så mange episoder som eg vil av Dag (2). I alle fall til det er tomt. Og det passar fint å gjere medan eg strikkar vottar. Så det skal eg gjere no. De får sjå dei etterpå!

Men åh, forresten så lengtar eg etter ein ny header. Sjølv om eg elskar at hausten er på plass vil eg ha det lysare her inne. Det får bli mi eiga vesle utfordring når eg får tid. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

alt er mogleg. det umoglege tek berre litt lenger tid.