lørdag 5. november 2011

femte november

I går gav eg visst bort resten av den oransje babyproduksjonen min til ei to månader gammal lita snelle før eg rakk å tenkje meg om. Dermed manglar eg bilete av dei mest forseggjorte strømpene eg nokon gong har strikka. Nedtur. 

Vel, dei siste dagane har gått med til time etter time med oppgåver om metabolisme og anna biokjemi. Det er, for å seie det rett ut, skittungt stoff, så for å unngå å gå på veggen passa eg på å nyte sommaren som plutseleg stakk innom på torsdag. Ein times tid i sola på terrassen gjer underverk, det er det inga tvil om!

Og så har eg jo strikka litt, då. Sidan nokon lurte på om eg kunne vise korleis eg strikkar hæl, har eg teke bilder til ein liten tutorial på akkurat det. Den kjem så snart som mogleg, kanskje allereie i kveld. 

Det var ei lita oppdatering frå denne kanten. Håpar at de har ei flott helg, alle saman!
Nabogeita Dalte. Alltid like fjong!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

alt er mogleg. det umoglege tek berre litt lenger tid.