fredag 11. november 2011

operasjon og strikkegåve

Dersom alt har gått etter planen, ligg eg i verdas herlegaste draumelause søvn når dette blir publisert. Eg må hugse å nyte den søvnen, for det som ventar meg i eit par veker framover blir nok heilt motsett. Heldigvis påstår dei eg kjenner som har vore gjennom dette før meg at det er verd smertene og ubehaget, så eg satsar på at eg òg taklar det greitt.

Thomas kunne ikkje kome hit og følgje meg til (eller helst frå) klinikken, men sidan eg er så heldig å ha ei fantastisk venninne her i Oslo, kjem Sigrid til å sitje ved senga når eg kjem til meg sjølv om ein times tid. Ho er snill, ho! Difor får ho presang
Ikkje eit kjempeimponerande ytre, kanskje. Heldigvis kan eg vise dykk innsida òg, når eg først er i gang (når dette blir publisert har jo Sigrid sett det sjølv!).
Sokkar til liten, sokkar til stor. Det er jo litt håplaust å skulle vente heilt til bestemorpresangen på julaftan dersom ein ikkje kan strikke sjølv, for då har vinteren vore i gang lenge allereie. Difor får Sigrid og Elias gode tjukkelester no. Håpar dei blir glade for det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

alt er mogleg. det umoglege tek berre litt lenger tid.