onsdag 7. desember 2011

femte og sjette desember

Før ein veit ordet av det kan kvelden stupe kråke og skalle hovudet i bordkanten, og så snurrar verda baklengs ei stund. Det skjedde på søndag. Natta tok meg tilbake til det helvetet eg opplevde i sommar, då eg kasta opp mange gonger kvar einaste dag i tre veker. Denne gongen fekk kroppen nok for alvor. 
Heile måndag og tysdag gjekk med til å liggje på observasjonsposten med saltvatn og syrenøytraliserande rett i handa. Etter kvart som eg følte meg litt betre vart det sjølvsagt grueleg keisamt å liggje der åleine, men både Sigrid og Mattias fekk allernådigst lov til å besøke meg litt:
Til slutt fekk eg reise heimatt. Pappa kjøpte ein bil i Oslo og kom like gjerne ned for å hente oss begge to (meg og bilen, altså). Så no er eg heime på Eid. Fem kilo lettare enn eg var for ein månad sidan. Kanskje er det like greitt at jula er på veg?

Femte Desember
Sjette Desember

2 kommentarer:

  1. ser kjent ut:-P opplevde det same for ikkje so alt for lenge sia:-P gummihanska og gul frakk va påbudt der og...

    SvarSlett
  2. Skikkelig heimekoselig då;) :p

    SvarSlett

alt er mogleg. det umoglege tek berre litt lenger tid.