torsdag 1. mars 2012

å dusje utandørs

I eit anfall av mellombels galskap fekk eg for meg at det var ein god idé å gå langtur i dag. Balder var sjølvsagt kjempeivrig, noko som bidrog til å føre meg endå lenger ut i uføret. 

Eit par timar seinare hadde vatnet lurt seg ned i nakken, gjennom hua og inn i vottane, telefonen og til og med Gore Tex-skoa. Som to blaute kattar var Kim og eg tilskodarar til at Spot (Kim sin voffs) og Balder spant rundt i turbofart. Det som starta som kvite hundar vart på eit blunk forandra til to brungule gjørmebrytarar. 

Heimturen tok berre halve tida, og dusjen var ubeskriveleg herleg etterpå. For meg, i alle fall. Balder er absolutt ikkje like positivt innstilt, og spesielt ikkje når det tek ein halvtime å bli kvitt all sanden som har blitt med heim.

Då er det perfekt med ein kopp te, grisehale og Thomas sin bestefargenser. Grisehalen fekk Balder, altså.
No skal eg rydde huset til Thomas kjem heim frå jobb, og så skal eg lage hekleoppskrift på lappane frå tidlegare i veka. Gled dykk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

alt er mogleg. det umoglege tek berre litt lenger tid.