fredag 25. februar 2011

bergenstur


Eg trur nok definitivt at regnjakka mi skal få vere med meg til Bergen i dag, saman med ein god tjukkegenser og eit par nystrikka tjukkesokkar, og kanskje til og med eit par støvlar viss eg gidd. Og så kan eg gå rundt og vere tørr og varm medan eg gler meg til all snøen har regna vekk og våren tek over. 

I går var Thomas her og reiv vekk det gamle golvbelegget på kjøkenet mitt. Dermed er helgeprosjektet mitt eigentleg fullført, så det er ingen grunn til at eg skal sitje heime og kope når eg har fått sjansen til å vere med på tur. Og på vegen nedover skal eg kose meg med eit nytt broderiprosjekt (Viss eg ikkje sovnar, altså. Eg er drittrøytt.) som inntil vidare må vere hemmeleg. 

Men då var det berre ein time att til avreise. Best å pakke litt, og få i seg litt frukost (tranebæryoghurt med müsli. nam) slik at trøttetrynet vaknar. 

1 kommentar:

alt er mogleg. det umoglege tek berre litt lenger tid.