mandag 28. februar 2011

pynt for meg og heimen

Heime att etter ei finfin helg! 
Sjølv om eg berre hadde to dagar på meg fekk eg tid til å besøke både Christian, Jan-Olav, Geir og Kristian. På laurdag åt eg muffins på kafé ilag med mi kjære Ingeborg, og vi tok ein tur rundtom i butikkane. 

Det blei øyredobbar som eg ikkje veit om eg kjem til å bruke, men som fascinerte meg.




Og så blei det serveringsbrett, serviettar og kjøkenhandkle med ugler på. Mykje fargar, for det er fint, og fint er bra. Bryllupsmagasinet fekk eg av pappa i dag på jobb, så det skal eg kose meg med å kike i sjølv om eg ikkje eigentleg treng det (for eg skal jo ikkje gifte meg på ei stund enno, reknar eg med). For det er jo fint å drøyme. 


Kva har du gjort i helga?

2 kommentarer:

  1. Fine motiv på serveringsbretta, serviettane og kjøkkenhandklea! Eg likar spesielt serviettane. Psykedelia er fint, og fint er bra, var det ei som sa.
    BaltazarBum

    SvarSlett
  2. Oj! No gløymte eg å skrive kva eg har gjort i helga. Eg håpar du ikkje blei sint på meg! =0

    Eg har sove vekk halve helga =D

    BB

    SvarSlett

alt er mogleg. det umoglege tek berre litt lenger tid.