mandag 28. mars 2011

feber

Laurdag

Kafégåing (på T.) og bytrasking med Sigrid og vesle Elias.
Sjølvkomponert pizza som var klar til Earth Hour.
Kjøtdeig, lauk, hakka tomatar, basilikum, fersk sjampinjong, paprika, fersk tomat, salchicha picante, Jarlsberg, Norzola (blåmuggost) og chorizo.

Nytast på golvet i lys frå åtte stearinlys. Kinderegg og Walters mandler til dessert.
Eg møtte ein engel. Verdas tøffaste engel. Og vi hadde Earth Hour til klokka vart tre og nesten fire om natta. Eg lærte at det er 13 bitar i ein Smil-rull. Mattias lærte korleis aksjar fungerer. Det var mykje latter og generell lukke. 

Sundag

Loppemarknad på Hasle skole og kafé på Lille Tøyen. Elias hadde med seg Sigrid og morfar og var blid og snill sjølv med kløande gommar som held på å få tenner. 

Eg kjøpte eit stoffstykke for fem kroner og drakk to koppar kaffi. (Åneeei, det er i ferd med å bli godt!)

Eg fekk erfare at loppis i byen er ei treningssak, og at  mangel på spisse olbogar er eit alvorleg handicap omtrent. 
Eg var med heim på besøk og fekk spagettimiddag og massevis av babykos og krypejubel.

Måndagsmorgon

er førebels eit snev av reisefeber. Heldigvis er eg meir redd for å kome heim enn eg er for å reise vekk. Enn så lenge.

PS: Eg får ikkje redigert bilete no (jada, haha som om eg gjer det til vanleg), og dei neste dagane blir det sikkert ikkje mykje internett. Håpar du heng med vidare likevel. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

alt er mogleg. det umoglege tek berre litt lenger tid.