torsdag 24. mars 2011

freknefrøken

Nokre gonger kan ein kaste vekk heile dagen med å vere bekymra og nedfor og berre ha det generelt kjipt. Ein kan vere slitne og irritable og gjere verda vanskeleg både for seg sjølv og alle andre. 

Men så kan ein gå og ta solarium for å bli kvitt den kjipe vinterhuda og bli skikkeleg, skikkeleg avslappa. Og når ein kjem ut kan ein sjå seg i speilet og oppdage at ein har fått heilt lyse frekner nesten ut til øyrene, og synest at det er veldig fint. Etterpå kan ein kome heim til mamma som fargar hår og ikkje blir gretten uansett kor sur ein sjølv er. 


Så kan ein få kose med ein god ein og kjenne varmen til kvarandre under dyna, og etter det blir det meste bra sjølv om det eigentleg ikkje er så bra når alt kjem til alt. 



Håret er eg nøgd med, då! Men freknene ville ikkje takast bilete av. Lurer nesten på om dei berre stakk av. 

Eg merkar at eg er skikkeleg glad i å ha raudt hår. I alle fall for ei stund framover. <3
Når eg i tillegg har late det vekse til den lengda og fått den fasongen eg vil ha, så blir det heilt fantastisk!

Korleis er ditt draumehår?

1 kommentar:

  1. Såå fint! Laangt blondt hår med litt bølger/krøller liker jeg utrolig godt!

    SvarSlett

alt er mogleg. det umoglege tek berre litt lenger tid.