lørdag 26. mars 2011

oslomorgon

Eg vaknar på ein sovesofa i ei stove full av sollys. I dag kan eg slappe av og ta det med ro, men det kunne eg ikkje i går.

Det første eg gjorde etter ankomst Oslo i går (før klokka var blitt sju om morgonen) var å gløyme lommeboka mi på bussen. Det oppdaga eg akkurat idet bussen drog av garde til ein ukjend stad, så dei neste to timane vart eit surr av stress og dårleg  kundeservice hjå busselskapet.

Men eg fann lommeboka! Og innan det hadde eg gløymt bussklippekortet mitt og innsett at det er eit tilfeldig samantreff som er skuld i at eg faktisk har pass med meg.

Saman med Sindre åt eg kyllingsandwichfrukost på Egon med rosehip-hibiscus-te attåt, før vi gjekk ein tur på UFF. Der skulle eg sjå etter ein grei og fin tjukk genser sidan eg har gløymt den eg fann fram heime til å ha med meg.

I staden fann eg fine blåsko i storleik 2. Eg kjende meg nesten som Askepott då eg smetta dei på føtene, og hadde det ikkje vore for det alvorleg sure trynet til ekspeditøren, så hadde eg sikkert tatt meg ein dans der og då.
Dei fekk bli med heim for under hundrelappen.

No er det frukost med prim og heimelaga bringebærsyltety. Oslokos.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

alt er mogleg. det umoglege tek berre litt lenger tid.