onsdag 16. mars 2011

ting eg skal gjere før Paris

  • Farge håret (raudt igjen, sjølvsagt)
  • Lage ei lita liste over stader å besøke/ting å sjå
  • Reparere reiseveska
  • Tapetsere og måle soverommet
  • Kose litt med han eg likar best
  • Besøke Mattias i Oslo
  • Treffe Sigrid i Oslo
  • Konsentrere meg om å ha det bra
Eg skal til Paris snart. Det har eg allereie nevnt  eit par gonger, men eit par gonger er ingenting i forhold til kor mykje eg tenkjer på det. I dag kjennest det ubehageleg og eg gler meg ikkje eigentleg. Eg er redd for sakn og einsemd og kanskje å berre ikkje få til noko. Men det vekslar heile tida, og inst inne veit eg nok at det kjem til å bli bra berre eg vågar. 

Viss nokon har tips til punkt 2 på lista er det berre å komme med det! Eg har heller ikkje bestemt meg for hotell, så eg blir takknemleg for alle innspel når det gjeld soveplass. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

alt er mogleg. det umoglege tek berre litt lenger tid.