tirsdag 27. september 2011

dei beste funna

Marianne og eg brukte søndagen på loppemarknad slik eg alltid tenker at eg skal men aldri gjer likevel. Først testa vi Majorstuen der Marianne forelska seg i alt som hadde kattar, medan eg berre kjøpte ei finfin bok av Clive Cussler og nesten ei motorsykkeljakke.

Men så vart det på tide å gå vidare til Lysejordet og der snubla eg allerførst over ei sykkelveske og ein finfin koffert som er perfekt til kjærastebesøk og åleineturar til vakre storbyar.
Innan vi kunne reise heimatt hadde eg fylt nyekofferten med flotte julegåver til mamma og eit par andre, og plutseleg snubla eg over det beste på heile søndagen!

Heilt sidan Marte skreiv dette og eg fann denne har eg hatt kjempelyst på dei to fine bøkene med ballettdansar på ryggen og sekstitalskvinner på innsida. Og no står dei her. Dei er på plass!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

alt er mogleg. det umoglege tek berre litt lenger tid.