mandag 9. januar 2012

spirallue - oppskrift

Som eit resultat av keisemd, litt garn til overs og eit ønske om ny lue, vart denne til. Det går raskt unna, og resultatet varmar godt i vinterkulda. Oppskrifta vart til undervegs. 
Storleikar: Éin storleik. Vil truleg passe til dei fleste vaksne. 
Garn: Eg har brukt Classic (100% ull, 50 g = ca 75 m, anbefalt pinne NO.: 6) frå Gjestal Spinneri i farge nr 833. Dette garnet er nok ikkje å få kjøpt lenger, men eit garn med like spesifikasjonar vil nok gå like bra. Forsøk til dømes Fritidsgarn frå SandnesGarn eller Artic frå Trysil Garn. Eg brukte om lag eitt og eit halvt nøste.
Pinnar: Liten rundpinne nr. 5,5.
Strikkefastleik: Om lag 14 m = 10 cm.

Lue
Legg opp 70 m. Str ca 4 cm vr.bord rundt med  1 vridd r, 1 vr. Str vidare 5 r, 5 vr medan det på første omg aukast 9 m jamt over (= 79 m). Hald fram med å strikke 5 r, 5 vr. Rette og vrange masker skal forskuvast eitt hakk for kvar omg. Når arb måler totalt 24 cm str neste omg slik: *2 r, 2 r saman, 1 r, 2 vr, 2 vr saman, 1 vr*. Gjenta * - * omg rundt (= 63 m). Str 1 omg med 4 r, 4 vr, deretter 2 og 2 m r saman (= 32 m). Klipp tråden, trekk den gjennom resten av m og stram til. Fest alle endar. 

Eg blir svært glad for tilbakemeldingar, og pass på å sende meg eit bilete dersom du testar oppskrifta! Lukke til!





2 kommentarer:

  1. Hei. Jeg har veldig lyst til å prøve og strikke lua. Når jeg får gjort det, vet jeg ikke helt - men jeg skal iallefall gjøre et forsøk.

    SvarSlett
  2. Så kjekt!
    Det er berre å stille spørsmål dersom det trengs :)
    Og lukke til!;)

    SvarSlett

alt er mogleg. det umoglege tek berre litt lenger tid.