mandag 23. januar 2012

sprudlekjærleik

Denne helga har vore heilt fantastisk bra. Men kan ei helg eigentleg bli noko anna enn det, når fredag morgon startar med ein nyklipt goding som kjem traskande under gatelyktene? Inn til varmen under dyna, og resten av dagen var bytrasking og Egon-middag og masse, masse kos.

Boblevin og massasje for ømme musklar.
Og så såg vi Water to Elephants, som er filmatiseringa av denne, som eg las for ei stund sidan. Og den var fin sjølv om eg ikkje likar Robert Pattinson. Det beste var sjølvsagt elefanten, men det kom ikkje som noko sjokk.

Laurdag fekk vi sove heilt til vi vakna og vasse til butikken før frukost. Thomas fekk bestemme menyen heilt på eiga hand, men middagen skulle vere mitt prosjekt. Det var fint å somle vekk ein heil dag med TV-seriar og spasertur med frosne tær, og wok med perfekt steikt kylling i. Eg kan å steike kylling, det skal eg ha!

Etter kvart var det blitt søndag. Thomas hadde leika synsk og teke med seg badeshorts på eige initiativ, så vi drog og bada ilag med Sigrid og Elias. Vips, så fekk Thomas seg ein ny kompis! Det er ei fryd å sjå korleis han trivst med dei små <3

Etterpå drog vi på asiatisk restaurant og Sherlock Holmes på kino med ein kilo smågodt. Thomas trudde han skulle heim same kveld, men før han visste ordet av det hadde eg lurt han til å bli her ei natt til. Fy, som eg saknar han no som han er vekk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

alt er mogleg. det umoglege tek berre litt lenger tid.