onsdag 8. februar 2012

pust ut!

Med supersopp-sokkar og Flode-t-skjorte gjorde eg meg klar for eksamen i dag. Og så vart eg ferdig. Ferdig! Endeleg, endeleg, endeleg kan eg tenke på noko anna enn oksidativ fosforylering og embryoutvikling. I alle fall fram til eg får vite at det vart ein F. Neida, vi kan jo kanskje håpe at eg består, i det minste. 
Bileta vart absolutt ikkje tekne før eg drog heimanfrå, for då såg eg ikkje slik ut. Eg kan kunsten å grue seg. Veldig.

Fram til måndag skal alt vere kos. Sånn her:

- Gå tur med Snoopy (som forresten er blitt kjempeflink!)
- Rydde litt
- Ete restaurantmiddag ilag med verdas beste pappa (stakkaren vart oppringt klokka 4 i natt)
- Rydde litt til
- Reise HEIM
- Kose
- Stå på ski eller snowboard
- Kose
- Barnedåpkaffi (og -kaker)
- Kose


Og så er det på'an igjen. Men denne gongen skal eg ikkje vere sjuk så mykje, og eg skal halde meg à jour.
Det blir stadig lysare ute. Medisin for eit dystert sinn.

1 kommentar:

  1. Fint å høre fra deg igjen :D Krysser fingrene for at det gikk bra på eksamen (noe jeg tror også). Jeg var på jobbintervju forrige onsdag og i dag, i samme butikk. Får svar i morgen om jeg får jobben. Blir helt kvalm av å tenke på det, og jeg tror at jeg kommer til å grine meg i hjel enten jeg får jobben eller ikke. Menmen, uansett hva som skjer går livet videre, og da er det helt sikkert noe bedre som venter på meg der ute :)

    Jeg har forresten begynt å spare penger på reisekontoen min, sånn at jeg kan dra inn til Oslo en dag du er der :D

    SvarSlett

alt er mogleg. det umoglege tek berre litt lenger tid.