søndag 8. april 2012

påska

Fantastisk stemning heime på Øvrelid. Ser du hunden?

Karl Espen fekk seg 30 meter flytebrygge som måtte inspiserast i skikkeleg ruskevêr. Dei smadra naustdørene gapar framleis som eit minne om julestormen. 
Mille passa godt på at ingen datt i sjøen. 

I skyminga på oskeonsdag var storegrana klar for felling. 
Nydeleg utsikt!
Grana datt perfekt, men då var det blitt for mørkt for det stakkars kameraet mitt. 

På skjærtorsdag var heile familien invitert til påskelunsj på Hotell Alexandra. Morfar og Kirsti arrangerte ein kjempekoseleg dag for alle sine etterkomarar og deira familiar, så vi var ein god gjeng. Morfar har to barn med ektefellar, og ti barnebarn. Av barnebarna var eg den einaste som hadde med partner og (ste)barn, men det vart jo 17 personar likevel. Kirsti og gjengen var til saman 9 stk. Det er kjekt når alle samlast!
Ja, og så fekk vi bade, då. Herleg. 

Fjorårets hyttetur fekk si reprise på langfredag. Det var Jan Håvar, Åge Kristian, Kristen Per og eg, og denne gongen spelte vi politi og røvere heilt til vi var for fulle til å gidde meir. Akkurat som i fjor, var det eg som slukna først, og det var eg som vakna først neste morgon. Fyllesjuk. Veldig fyllesjuk. 

Eg veit at eg burde ha lært det no, men det er så sjeldan eg er med på skikkelege fyllekveldar. Nokre glas går fint, men på eitt eller anna punkt tippar det over, og då går det skikkeleg skeis. I går greidde eg å kave meg tilbake til parkeringsplassen, men resten av dagen gjekk med til å sove og kaste opp. Først i titida om kvelden byrja kroppen å bli grei att, og då angra eg skikkeleg. Eg tapte jo ein heil dag! Æsj ... 

I dag skal vi ete påskelam hjå mamma og pappa. Den siste heimedagen skal nytast.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

alt er mogleg. det umoglege tek berre litt lenger tid.