fredag 24. august 2012

helg

Så er eg heime att etter ein liten tur på loppemarknad. Nordberg kirke kickstarta sesongen (i alle fall min sesong) med ei møbelavdeling som var proppfull av herlige sekstitalsmøblar, reisekister og sminkebord. Berre synd at absolutt alt det herlige allereie hadde fått raude "solgt"-lappar då eg ankom ni minutt etter opning. Det var litt av ein nedtur!

Når det er sagt, såg det ut til at prisnivået stort sett var veldig greitt. Diverre var tekstilavdelinga og kjøkenkroken svært begrensa, og med om lag ein million folk som trengde seg fram blei det heile ganske klaustrofobisk.

Det tok meg mindre enn ein time å gå lei, og godt var det. Eg svinsa nemlig heimanfrå i skjørt, bluse og solskin, og hadde ikkje forestilt meg at det skulle skye over så raskt som det gjorde. Heldigvis rakk eg heim medan det framleis var opplett, for no både høljar og buldrar det så ein kan bli mørkeredd av mindre.

Det seier seg sjølv at det beste eg kan gjere no, eg å trekke ut støpsla og sjå eit par episoder av How I Met Your Mother. Og så kanskje lese litt om ernæring.

God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

alt er mogleg. det umoglege tek berre litt lenger tid.